dag 2 (3 oktober) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van zwoegers - WaarBenJij.nu dag 2 (3 oktober) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van zwoegers - WaarBenJij.nu

dag 2 (3 oktober)

Door: Wim

04 Oktober 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

We zitten nu in Redding. Vandaag was een 'rijdag'. De route ging (op speciaal verzoek van Suus) door de wijnstreek van Napa en verder door de heuvels naar het noorden. Een mooi en rijk gebied met weelderige wijnhuizen ((noem je dat zo?) en bos, bos, bos ... Uiteindelijk waren we vroeger dan gepland in Redding, maar daardoor was er tijd om lekker door het (Turtle Bay) park te wandelen en de bijzondere Sundial Bridge te bewonderen. Vervolgens op werelddierendag lekker Italiaanse kip gegeten en toen terug naar onze boomhut. We zitten namelijk in een oud houten hotel wat uit het hout van één enkele sequoia boom gemaakt is. Jammer van die boom, maar wel bijzonder. (foto). We zijn uitgeteld naar bed gegaan, een nawee van de vliegreis. Het is hier bovendien bloedverzengend heet, bijna 40 graden! Toch wel vermoeiend alle ma a l Zzzzzzzzzzzz ..

• 07 Oktober 2014 - 21:46

Rina:

Vergeet geen wijn mee te nemen uit Napa, mmmmm