dag 6 en 7 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van zwoegers - WaarBenJij.nu dag 6 en 7 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van zwoegers - WaarBenJij.nu

dag 6 en 7

Door: suus

09 Oktober 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

hallo Allemaal,

Hier weer even een paar regeltjes. Gisteren (voor ons) 7 okt. zijn we naar het Crater Lake geweest. We waren vertrokken uit Grand Pass en al gauw stuiten we op de ruïnes van een stadje waarvan nog een paar historische gebouwen intact waren. Te leuk om eraan voorbij te gaan. Onwijs leuk om dat soort dingen te bezoeken. Zelfs het schavot bij de rechtbank was nog intact. Toch een raar idee dat daar nogal wat figuren gehangen hebben. Gelukkig mochten wij zonder problemen de rechtbank verlaten. Uiteindelijk toch beland bij het Crater Lake, geweldig mooi met steile rotswanden en diepblauw water.(zie foto's) .
Vandaag 8 oktober hebben we in het stadje Sisters gelopen, nog een echt oud 'western stadje'. Echt leuk. We hebben daar het lekkerste ijsje ooit gegeten. Vandaar zijn we door gegaan naar de Painted Hills. Dat zijn heuvels die door mineralen allerlei kleuren hebben. De route naar John Day, waar we nu overnachten was tijdens de Gold Rush bekend als de Oregon Trail. Je ziet nog veel originele pandjes uit die tijd Volgens mij stamt de bevolking hier ook nog uit die tijd, wat een hillbilly's!
Al met al weer een paar mooie dagen gehad.
Groetjes maar weer. doei.

• 09 Oktober 2014 - 10:54

Yvonne:

Ik zie dat jullie het naar je zin hebt. Lekker weer, lekker ijs(geen bifi's) en ook nog goud zoeken op de oregon trail? Nee, dat goud hebben jullie al, met z'n tweeen, op zo'n reis!!
    Zijn jullie ook het lijndansen geweest met de hillbilly's met je cowboylaarzen aan? Oh nee, dat kan niet want die konden niet meer mee, de koffer was vol met 7 paar andere schoenen. Geniet met een hele grote G. Yvonne

• 10 Oktober 2014 - 12:45

Martine:

Mijn vader heeft het zeker geschreven, met zn lekkerste ijsje ooit! Hebben jullie al wat mooie converse schoenen gezien??