Dag 20 Zion NP - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van zwoegers - WaarBenJij.nu Dag 20 Zion NP - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van zwoegers - WaarBenJij.nu

Dag 20 Zion NP

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg

22 Oktober 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag hebben we Zion NP 'gedaan'. Iedere keer dat je denkt dat je het mooiste gezien hebt, word je weer verrast door nóg mooiere natuur. Prachtige geglooide bergen met heel veel kleuren, enorme wanden die tot de steilste ter wereld horen, berggeiten (zullen officieel wel anders genoemd worden) enz. Echt schitterend. We hebben de hele dag in het gebied rondgetoerd. Verder eigenlijk niets bijzonders, of het moet zijn dat Suus een Amerikaan aansprak met 'loverboy', in de veronderstelling dat ík naast haar stond. de beste man zag daar de humor niet van in, mogelijk omdat zijn vrouw er bij was.
We zitten nu in Kanab. Morgen naar de Grand Canyon. Ik heb me in de dagen vergist, dus we moeten nu een beetje tempo maken. Ik heb overigens de drone niet bij me want daar wil ik eerst mee oefenen. Bovendien zijn drones hier in de parken verboden nadat (is mij verteld) een Nederlandse jongen er eentje in de Grand Prismatic Spring in het Yellowstone heeft laten duikelen. Gevolg: drone gekookt, torenhoge 'verwijderingskosten' en een fikse boete. Daar begin ik maar niet aan. Nou, gelukkig hebben we de foto's nog. Niet zoveel, want ik ben meer een film-mensch, maar geniet er maar van.
Tot morgen of zo. groetjes.

  • 22 Oktober 2014 - 16:45

    Ikkuh:

    Leuk hoor

  • 22 Oktober 2014 - 21:33

    Annemarie Van Der Bent:

    leuk verhaal ...en mooie fotoos weer !! zo te zien is het weer goed ! geniet er maar van ....hier is het behoorlijk herfstachtig .... groetjes van ons !!x

  • 23 Oktober 2014 - 21:41

    Monique Van Werkhoven:

    Wat een mooie foto's. Jullie kunnen het ook heel mooi vertellen wat jullie meegemaakt hebben. Heel leuk om dat te lezen.

  • 24 Oktober 2014 - 20:33

    Yvonne:

    Wat een mooie foto's!! Ik vroeg me alleen af of jullie Lucky Luck of de Daltons ook tegen gekomen zijn. Want dat was mijn eerste gedachte bij het zien van de foto's. Dus misschien nog even verder zoeken? Nog een goede reis verder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 25 Sept. 2014
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 11136

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2014 - 07 November 2014

West USA 2014

Landen bezocht: