laatste dag en korte nacht - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van zwoegers - WaarBenJij.nu laatste dag en korte nacht - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van zwoegers - WaarBenJij.nu

laatste dag en korte nacht

Door: Suus en Wim

07 November 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Voor de laatste keer in deze reis een verslag. Vandaag was een beetje pechdag, want alles wat we deden ging niet zoals gepland. We hebben nog wel de hippie buurt Haight Ashbury doorkruist. Het is een mix van (over de datum zijnde) hippies en verloederde daklozen, met soms een flinke scheut commercie. Maar wel leuk, je ziet de meest vreemde figuren. Iedereen doet waar hij zin in heeft. De een loopt zomaar te dansen. de ander is uitgedost in de meest vreemde creaties. Vandaar gingen we naar het Golden Gate park. De botanische tuin was deels gesloten wegens een opknap beurt. Wim wilde nog wat foto's maken van de Golden gate vanaf het strand, maar helaas weer eens de verkeerde bus gepakt zodat we het strand alleen van een afstand konden zien. Dan zouden we s'-avonds naar de Academy of Science gaan, Jose zou ons daar om 10 uur ophalen en thuisbrengen. Helaas was hij vergeten dat hij vandaag naar San Diego vloog, dus daar ging ons vervoer. We hebben wel voor de Academy gestaan maar omdat we morgen vroeg op moeten (04.30 uur!) zijn we maar terug gegaan naar de stad. Lekker gegeten (hoogtepunt van de dag ..). De koffers zijn weer gepakt, de credit kaart is leeg en de laatste dollars worden morgen nog gebruikt voor de koffie op het vliegveld. We kunnen terug kijken op een paar fantastische weken en binnenkort kunnen jullie als je wil genieten van de film. Hopelijk weet de piloot morgen beter de weg dan wij, dan kunnen wij rustig een oogje dichtknijpen. Groetjes en tot ziens en bedankt voor jullie reacties. Suus

• 07 November 2014 - 15:23

Jan En Gerda:

Suus en Wim,

We hebben genoten van jullie reis. Hele goede terugreis en tot binnenkort.
    Jan en Gerda