dag 14 15 en 16 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van zwoegers - WaarBenJij.nu dag 14 15 en 16 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van zwoegers - WaarBenJij.nu

dag 14 15 en 16

Door: Suus

18 Oktober 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo Allemaal, Het is mijn beurt weer om wat te gaan vertellen. Nou dat is lang niet meer zo spannend natuurlijk na onze ontmoeting met de Grizzly.
Kan eigenlijk heel kort zijn. Dag 14 Hebben we nog wat rondgedoold in Yellowstone. Je blijf daar je ogen uitkijken. Nog hele leuke Nederlanders ontmoet. lekker even kletsen in het Nederlands. Jammer dat zij precies de tegenovergestelde richting gingen dan wij. Verder op weg naar Jackson Hole waar we een motel hadden geboekt. Onderweg nog een coyote gespot. Jackson Hole is echt een gaaf stadje . Nog een echt western stadje. Wim vond het erg toeristisch, maar ik vind dat wel leuk. Leuke winkeltjes maar geen leuke prijsjes dus niets gekocht.
Dag 15 vol plannen op naar Grand Teton. Nou dat viel tegen. We hadden een vaartocht gepland op het Jenny Lake. Maar helaas het vaarseizoen was voorbij. Nog wel een mooie wandeling gemaakt naar een meer hoog in de bergen. Verder nog een historisch dorpje met kerkje bezocht. Ook nog een moose met een jong vastgelegd op film. Als ik heel eerlijk ben was het een saaie dag.
Dag 16 vandaag dus, vroeg vertrokken naar Salt Lake City, zo'n 400 km verderop. Nu is dat op zich niet zo'n probleem want het rijden hier is een peulenschil. Weinig tot geen stoplichten en een file kennen ze hier ook niet. Het was een prachtige route, onwijs mooie natuur en we kwamen een leuk historisch stadje tegen met een heel leuk winkeltje met wel leuke prijsjes. Daar heb ik me zelf verwend met een paar super warme laarzen. Ja ja ik weet het, paar nr 10 . Er kan nog meer bij toch???? Ook mijn vriendje heeft inkopen gedaan bij Walmart. Hij heeft een super mooi tablet gekocht waarmee hij zijn drone kan besturen, ééntje met gouden randjes. Nou, jullie zijn weer op de hoogte, jammer genoeg niet echt spannend, maar we hebben nog 3 weken te gaan. Bye bye, de Bentjes.

• 18 Oktober 2014 - 15:19

Petra:

Dat Jackson Hole duur is wist je toch al?? Was toen we er met zijn vieren waren ook al rete duur. Het is qua huizenprijzen 1 van de duurste plekjes van Amerika. Allen de hele rijken, waaronder Busch, bezitten hier een ranch. Jammer van Grand Teton, dus voor de twee maal een teleurstelling. Maakt dus niet uit of er wel of geen sneeuw ligt. Wel gave laarzen die je gekocht hebt, nu maar hopen op een echte winter. We hebben gisteren een weekje Krakau in Polen geboekt. Mooie oude gezellige stad met in de buurt veel bezienswaardigheden. We gaan ook een hele dag een bezoek brengen aan Auschwitz. Niet echt leuk te noemen maar het hoort helaas wel bij de geschiedenis. Nou, veel plezier en we hopen snel weer iets van jullie te vernemen. O ja, welke auto hebben jullie gehuurd??

• 19 Oktober 2014 - 11:37

Columbus:

Ik wist het al niet zeker,maar nu is al m'n twijfel weg.
    Niet IK, maar ene Petra heeft Amerika ontdekt.....

Gr. Christoffel

• 19 Oktober 2014 - 22:57

Erik En Jolanda, Annelieke En Roseline:

Hallo Bentjes,
    Geweldig jullie reisverhalen! Geniet er maar lekker van en bliijf maar lekker shoppen!!! Lekker genieten.
    Liefs en dikke kus van ons 4!