Dag 31 naar San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van zwoegers - WaarBenJij.nu Dag 31 naar San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van zwoegers - WaarBenJij.nu

Dag 31 naar San Francisco

Door: Wim

04 November 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Het avontuur zit er bijna op, we zijn weer terug in San Francisco. Afgelopen nacht hebben we in Monterey overnacht en daar vandaan zijn we over de kustweg highway 1 naar San Francisco gereden. Dit deel van de Hwy1 is minder spectaculair dan het zuidelijke deel (de Big Sur), maar toch ook heel erg mooi. Monterey heeft een leuke haven waarin tientallen zeeleeuwen een show lijken op te voeren. Ook zeeotters gezien, en langs de stranden grote groepen pelikanen die zich massaal van grote hoogte in zee torpedeerden om een vismenuutje te verschalken. Er ligt hier honderden kilometers prachtig strand, maar door de koude stroming vanuit Alaska s het zeewater hier altijd koud. Daarom zie je hier niemand zwemmen. Kozen wij voor onze picknick juist een homo-nudisten stran uit. Lekker eten! We reden steeds meer de drukte in totdat we vanmiddag in de gekte van San Francisco uitkwamen. Wat een drukte en verkeerschaos. Tussen de wolkenkrabbers gaf onze Tomtom ook nog eens de geest. Toen we later totaal vertwijfeld de auto aan de kant zetten bleken we pal voor ons hotel te staan! Wonderen bestaan.
We zitten nu in het centrum. Vanavond zijn we met een kennis uit eten gegaan. Morgen de auto inleveren en daarna de stad doorkuieren. Het wordt 25 graden, dus dat wordt zwoegen
Groetjes,

• 04 November 2014 - 10:23

Ries:

Jammer dat het bijna voorbij is, maar jullie hebben een prachtige vakantie beleefd. Ik heb genoten van de foto's, en ben heel benieuwd naar de film. Nu Wim toch alle tijd heeft, hoeven we natuurlijk niet zo lang te wachten tot hij klaar is. Ik verheug mij er al op.
    Goede terugreis!

• 04 November 2014 - 18:31

Petra:

Geniet nog van jullie laatste dagen. Een veilige thuisvlucht

• 05 November 2014 - 13:40

Engel:

Goeie thuisreis gewenst en op naar de jetlag!

• 05 November 2014 - 15:04

Annemarie Van Der Bent :

wat is het weer snel gegaan he ....maar jullie hebben veel gezien en beleefd en terug kijken op een mooie vakantie !! goeie thuisreis , en trek je winterjas maar aan want het is hier lekker koud nu ! xxx