dag 1 (2 oktober) San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van zwoegers - WaarBenJij.nu dag 1 (2 oktober) San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van zwoegers - WaarBenJij.nu

dag 1 (2 oktober) San Francisco

Door: Wim

03 Oktober 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

nou, we zijn er hoor! We zitten in een stinkend motelletje in San Francisco. oakland om precies te zijn. We hebben een uurtje of twee door de stad gereden om het te vinden, want Suus was vergeten het adres mee te nemen. de reis was heel mooi. We zijn via Houston gevlogen en dan vlieg je over de woestijngebieden in het zuiden van de VS. Schiiterend. Alleen, ik heb het niet kunnen filmen omdat de zon op het raam stond. Grrr... Morgen gaan we weer verder, richting Noord. Dat wordt vroeg op, en koffie hebben ze niet in dit varkenshok, dus dat wordt afzien. Het is hier nu 23.30 uur, maar dat is 08.30 uur Nederlandse tijd. We hebben dus de nacht gemist. Nou, dat gaan we nu dan direkt rechtzetten. Welterusten en tot de volgende keer.

• 03 Oktober 2014 - 19:29

Jan En Gerda Coenen:

dat is daar dan wel eventjes anders als bij de witte raaf in Noordwijk ??
    Toch nog geen heimwee hopen wij, want jullie moeten nog even.
    was de koffie aan boord toch wel een beetje te drinken ??

veel plezier verder

jan en gerda

• 07 Oktober 2014 - 21:45

Rina:

He Zwoegers. Jammer van het hotel. Hopelijk hebben jullie genoten vd stad.

• 17 Oktober 2014 - 12:38

Petra:

Waar blijft het volgende berichtje?? Toch niet wederom de grizzly tegengekomen met een andere afloop, haha Kom op joh, kruip even achter je tablet xx