Dag 3 (4 okt.) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van zwoegers - WaarBenJij.nu Dag 3 (4 okt.) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van zwoegers - WaarBenJij.nu

Dag 3 (4 okt.)

Door: Wim

05 Oktober 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag naar het LASSEN vulkanisch park geweest. Het was weer bloedje heet. Geen wolkje aan de lucht. We moesten een uurtje over een bergpad lopen en dat viel in die hitte niet mee. Het vulkanisch gedeelte was mooi; de rest was wat saai. Misschien door de felle zon waardoor de kleuren wegvallen, Vanavond het laatste nachtje slapen in onze boomhut. Wel jammer, want het is wel apart. Morgen richting kust, eindelijk verkoeling. Ciao.

• 06 Oktober 2014 - 20:27

Hai:

hallo avonturiers klinkt leuk allemaal en dat in die warmte. Thuis zit er trouwens 1 die een beetje boos op oma en opa is omdat ze hm niet hebben meegenomen hebben op vakantie met vliegtuig. Dus ik heb tegen jim gezegd dat opa en oma een heel groot kado voor hm meenemen omdat ze hm vergeten zijn.
    BIJ DEZE

Veel plezier nog