de vierde en vijfde dag - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van zwoegers - WaarBenJij.nu de vierde en vijfde dag - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van zwoegers - WaarBenJij.nu

de vierde en vijfde dag

Door: suus

07 Oktober 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo allemaal aan de andere kant van de oceaan.
Gisteren waren we in Eureca. Een kustplaatsje. We gingen historische gebouwen bekijken. Een beroemd huis is Humbolt County een pracht, in bezit van een zeer rijke club mensen. Als je bankrekening niet hoog genoeg is mag je niet eens te tuin in. Wij moesten ons dus vergapen voor het hek.
Maar wat ook een beroemd huis daar is Pink Lady en wat hadden we een meevaller. Pink Lady staat te koop en juist die dag was er open huis. Voor een slordige 1.3 miljoen mocht je het hebben. Had ik zo even niet op zak maar, mocht er toch rondkijken. Wat een pacht van binnen kozijnen en deurposten van mahoniehout en groot, Boven uitzicht op de oceaan en op het clubhuis van de buren (Humbolt County).

Vandaag een super dag gehad.we zijn vanmorgen vroeg vertrokken naar de redwoods. We reden langs de kust waar we op een prachtig uitzicht punt zijn gestopt de pacefic oceaan aan onze voeten. We zijn de wedding rots beklommen en een prachtig uitzicht over zee. Maar binnen 10 minuten had we nog zicht van enkele meters door de zeenevel. Wel was er een regenboog te zien die begon of eindigde onder de rots waar wij stonden. Ik heb nog even gezocht naar de pot met goud echter niet te vinden. Daarna doorgereden. Het eerst wat we tegen kwamen in de redwoods waren een groep herten, verder gereden kwamen we een groep Elks tegen. Wat een pracht beesten. Daarna zijn we op zoek gegaan naar de reusachtige seqoia.
Nou van zoeken geen spraken je kan ze niet over het hoofd zien. Wat een big Trees, prachtig. Verderop hebben we nog een soort survavel tochtje gemaakt door de ferncanyon. Niet zo heel groot maar byzonder mooi. Het was wel klimmen over stenen en boomstammen. Daarna nog even met de auto door een tunnel die uit gehakt is in een seqoia boom. Nu zijn we beland in Grants Pass. Je merk het wel, we zwoegen wat af. Na een drukke dag is het goed rusten. Welterusten en tot Morgen.

• 07 Oktober 2014 - 18:02

Martine:

waar zijn de foto's dan? x

• 07 Oktober 2014 - 19:29

Arina:

Het klinkt weer geweldig! Ik kijk nu al uit naar de film

• 07 Oktober 2014 - 21:48

Rina:

Jullie vermaken je wel. Leuk om de verslaggeving te lezen. Gr Rina

• 08 Oktober 2014 - 18:52

Jeanet En Jimmy:

blij dat je van je pensioen geniet . Veel plezier kus van ons

• 08 Oktober 2014 - 18:53

Jeanet En Jimmy:

wanneer zitten jullie weer op skype dan gr jeanet