DAG 8 en 9 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van zwoegers - WaarBenJij.nu DAG 8 en 9 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van zwoegers - WaarBenJij.nu

DAG 8 en 9

Door: Wim

11 Oktober 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

De achtste dag daar kunnen we kort over zijn, het was een reisdag. We zijn op weg richting Yellowstonepark. We reden alleen maar door de desert. Mens wat een gort droog land. Niet te geloven dat daar nog mensen wonen. Vannacht hebben we in Bliss overnacht. Het motel was volgens het bord "very quiet'. Helaas was vergeten te melden dat het ingeklemd was tussen de snelweg en een spoorbaan waar elk kwartier een kilometer lange trein passeerde. De treinen floten bovendien onophoudelijk (ook 's nachts) vanwege onbewaakte overgangen. Geen oog dichtgedaan dus! Maar goed, vandaag zijn we eerst naar de Shoshone Falls geweest. Mooie watervallen die uitstromen door een canyon. Daarna richting Icecaves. Dat was helaas jammer van de omweg, want de grot was gesloten. Vervolgens naar de "Craters of the Moon" gereden. Dat is een enorm groot gebied wat bedekt is met lava. Daarin kan je door lavatunnels en grotten lopen. Heel indrukwekkend. Onderweg hebben we nog even een kennis van Melina opgezocht, iets met Dietrich ... (dit is alleen voor ingewijden).
Jammer genoeg schijnt de zon hier volop, waardoor het wel lekker warm is (ca. 25 graden) maar al mijn foto's en films 'verbleken' (en dat doet pijn)! We zitten nu in Arco (wat een gat, dit is het eind van de beschaving) en morgen hopen we Yellowstone te bereiken. Howdy.

• 11 Oktober 2014 - 10:58

Petra:

Moet echt lachen om jullie reisverslagen. Hoop dat Yellowstone nog net zo mooi is als toen we er samen waren. Denk wel dat het park er nu totaal anders uitziet, toen wij er waren vroor het en met de zon is het toch totaal anders. Genieten.

• 12 Oktober 2014 - 15:21

Henk En Diny Stelwagen:

Beste Wim en Suus,

We hebben jullie prachtige foto's gezien en de reisverslagen gelezen
    We krijgen zo een goede indruk reis en de plaatsen die jullie bezoeken.
    Als we dit zien en lezen begint het bij ons ook te kriebelen
    We zullen jullie blijven volgen en wij wensen jullie een plezierige voortzetting
    van de reis

• 12 Oktober 2014 - 18:55

Monique Van Werkhoven:

Wat een leuke verslagen allemaal. Heel leuk om te lezen.
    Ik wens jullie nog heel veel plezier en ik blijf jullie volgen.

Groetjes van Monique van Werkhoven