dag 11 yellow Stone aflevering 1 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van zwoegers - WaarBenJij.nu dag 11 yellow Stone aflevering 1 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van zwoegers - WaarBenJij.nu

dag 11 yellow Stone aflevering 1

Door: Wim

13 Oktober 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Nou, dit was mijn dag. heerlijk koud weer (vorst op de ruiten) en bewolking met een flauw zonnetje: ideaal fotoweer. We hebben de hele dag in het Yellowstone rondgezwalkt. Suus heeft kloven in haar voet dieper dan de canyon. maar het was het waard. schitterende natuur. Je kan dit niet beschrijven, je moet het echt zelf gezien hebben. overal pruttelende, kokende en spuitende geisers en bronnen, kokende poelen in allerlei schitterende kleuren, etc. Daar omheen dan nog allerlei beesten zoals herten (elks), bisons en meer van dat roodvlees. overal waarschuwingen voor grizzlyś en bronstige oversekste elandan die de mens graag de stuipen op het lijf jagen, maar die hebben de confrontantie met ons nog niet aangedurfd ... We liggen nu uitgeteld van de vele indrukken (bijna) op bed. Nu maar hopen dat we goed slapen om morgen weer een onder deel van het park te bezoeken. De omgeving is hier doodstil, maar gisteren hadden we een snurker in het huisje naast ons, en nu een jong stel wat net zoveel herrie maakt als de bronstige eland. welterusten dus, en tot morgen.

• 13 Oktober 2014 - 12:36

Petra:

Fijn dat je eindelijk mooi foto weer te pakken hebt. Jammer van de snurker en de bronzige mensen, haha. Het verbaast me dat je het gesnurk nog hoort, je ben toch wel iets gewend met het gesnurk van Suus. Heb er ervaring mee daar haar oudste zus er ook iets van kent
    Veel plezier vandaag in Yellow Stone, doe The Old Faithful de groetjes van ons xx

• 13 Oktober 2014 - 13:11

Martine:

nou qua snurken ben je toch wel wat gewend? Geen tasjes laten liggen dit keer ;)

Waarom heb je geen polorisatie filter dan dat werkt ook voor fel licht toch? Wanneer komen jullie de bewoonde wereld weer in? (dit houdt in winkels waar ze converse schoenen verkopen ;) )

• 14 Oktober 2014 - 19:03

Ria Kroon:

He vakantiegangers alles goed met jullie zo te lezen.

• 14 Oktober 2014 - 19:10

Ria Kroon:

Hallo vakantiegangers,

wat een verhalen en mooie foto's. Genieten doen jullie zeg. He suus mis je ons niet dan? Vervelend die kloven in je voeten maar het drukt de pret niet. Jullie schieten alweer op de twe weken aan wat gaat dat snel zeg. Maar je bent nog niet op de helft lekker hoor. Genieten jullie nog maar een paar weken dan zwoegen wij nog wel een poosje verder.

Groet vanuit het altijd mooie Aarlanderveen,

Ria